Kirkkolaiva-lehti Etusivu

On Kemi-Tornion rovastikunnan seurakuntien Kemin, Keminmaan, Simon, Tervolan, Tornion ja Ylitornion seurakuntalehti. Ilmestyy torstaisin joka toinen viikko. Sähköposti soile.koivistotornionlaakso.net. Puhelin 040 762 7271. Postiosoite Katajaranta 35, 96400 Rovaniemi. Lue lehti kuvaa klikkaamalla.

OVERVIEW

This website kirkkolaiva-lehti.fi currently has an average traffic ranking of zero (the lower the superior). We have evaluated two pages inside the domain kirkkolaiva-lehti.fi and found ten websites linking to kirkkolaiva-lehti.fi.

KIRKKOLAIVA-LEHTI.FI RANKINGS

This website kirkkolaiva-lehti.fi has seen a variation levels of traffic until the end of the year.
Traffic for kirkkolaiva-lehti.fi

Traffic ranking (by month) for kirkkolaiva-lehti.fi

Traffic ranking by day of the week for kirkkolaiva-lehti.fi

Etusivu - Keminmaan seurakunta

Herra Jumala pyyhkii kaikkien kasvoilta kyyneleet ja vapauttaa kansansa alennuksesta ja häpeästä kaikkialla maan. Tule mukaan säännölliseen toimintaan ja tapahtumiin. Yhteisvastuu 2018 torjuu nälkää ja köyhyyttä lähellä ja kaukana! .

Kemin seurakunta

Kemin seurakunnan Yhteisvastuu-tapahtumia keväällä 2018. Kemin matkailuoppaat päivystävät ja esittelevät kirkkoa. Tyttöjen ja poikien kevään leirit. Varttikirkko - nuorten näköinen hartaushetki 15 minuutissa. Kuuntele jumalanpalvelukset Radio Dein kautta. 0400 22 11 80 suomenkielisille. 0400 22 11 90 ruotsinkielisille.

Tervolan seurakunta

Tervolan seurakunta kokee tehtäväkseen kutsua ihmisiä armollisen Jumalan yhteyteen, tarjota elämään kestävä perusta Kristuksessa ja rohkaista välittämän lähimmäisistä ja luomakunnasta. Tervolan seurakunta kuuluu Oulun hiippakuntaan ja Kemi-Tornion rovastikuntaan. Seurakunta sijaitsee Kemijokivarressa Keminmaan ja Rovaniemen välissä.

WHAT DOES KIRKKOLAIVA-LEHTI.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of kirkkolaiva-lehti.fi Mobile Screenshot of kirkkolaiva-lehti.fi Tablet Screenshot of kirkkolaiva-lehti.fi

KIRKKOLAIVA-LEHTI.FI HOST

I discovered that a single page on kirkkolaiva-lehti.fi took one thousand five hundred and thirteen milliseconds to come up. Our crawlers could not observe a SSL certificate, so therefore we consider this site not secure.
188.117.28.99

I diagnosed that this website is using the Apache server.

Kirkkolaiva-lehti Etusivu

DESCRIPTION

CONTENT

This website kirkkolaiva-lehti.fi states the following, "On Kemi-Tornion rovastikunnan seurakuntien Kemin, Keminmaan, Simon, Tervolan, Tornion ja Ylitornion seurakuntalehti." Our analyzers viewed that the website also said " Ilmestyy torstaisin joka toinen viikko." The Website also said " Postiosoite Katajaranta 35, 96400 Rovaniemi."

SUBSEQUENT DOMAINS

Isännöinti Kirkkonummi Kirkkonummen Huolto Oy

Isännöintipalvelumme on luottamuksellista ja se toteutetaan hyvässä yhteistyössä. Palvelemme Sinua asumisen, isännöinnin, kiinteistöhuollon, ulkotöiden ja siivouspalvelun kysymyksissä. 60 ammattilaisen monipuolinen kokemus kiinteistöalalta, auttaa Sinua ja yhtiötäsi toivomallasi tavalla. Saat ensimmäisenä tiedot uusista palveluistamme.

Kirkkonummen kehitysvammaisten tuki ry

Perinteiset Itsenäisyyspäivän juhlat juhlitaan tänä vuonna sunnuntaina 10.

Kirkkonummen sanomat

Nyt on kaikki täynnä valoa, taivas ja maa! Piispa Tapio Luoma. Kuva Reijo Koirikivi, Studio P. X201D;Kuolema on nielty ainiaaksi.

Kirkkonummen seurakunnat - Kirkkonummen seurakunnat

Herra Jumala pyyhkii kaikkien kasvoilta kyyneleet ja vapauttaa kansansa alennuksesta ja häpeästä kaikkialla maan. Tule virtuaalikierrokselle Kirkkonummen Pyhän Mikaelin kirkkoon! Ilta rippikoululaisen vanhemmille ma 9. Diakonian retket ja leirit 2018.